XXVIII Sesja Rady Powiatu w Olecku
Archiwum
21-03-2022 Data publikacji, 21-03-2022 , Anna Turowska Anna Turowska Olecko turowska@powiat.olecko.plAutor, Anna Turowska Anna Turowska Olecko turowska@powiat.olecko.pl , 698 Ilość wyświetleń, 698
XVIII Sesja Rady Powiatu w Olecku: 24 marca 2022 r., godz. 13:00, pokój nr 4.
Transmisja z obrad.
Porządek sesji:
Otwarcie sesji.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
Przedstawienie porządku obrad.
Wnioski i oświadczenia radnych.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Ministerstwem Edukacji i Nauki dotyczącego realizacji zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na lata 2022-2026, Zadanie 1.5 „Pomoc uczennicom w ciąży” i Zadanie 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Odpowiedzi na zgłoszone wnioski radnych.
Zapytania i interpelacje radnych.
Wolne wnioski i sprawy różne.
Zamknięcie obrad.
Przejdź do - aktualność Poprzednia
Przejdź do - aktualność Następna
Pobierz artykuł w formie pliku Pdf Drukuj treść tego artykułu
Powrót do poprzedniej strony
Kontakt na stronie Kontakt
Komisje Rady Powiatu w Olecku
25-07-2024 Data publikacji, 25-07-2024 , Anna Turowska Autor, Anna Turowska , 23 Ilość wyświetleń, 23
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji: 29.07.2024 r., godz. 8:15, pokój nr 4. Komisja Rewizyjna: 30.07.2024 r., godz. 8:30, Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku i Dworek Mazurski.
czytaj całość »
kliknij, aby przejść do dalszej części informacji
1 Wybierz element 1
2 Wybierz element 2
3 Wybierz element 3
4 Wybierz element 4
5 Wybierz element 5
Komisje Rady Powiatu w Olecku
25-07-2024 Data publikacji, 25-07-2024 , Anna Turowska Autor, Anna Turowska , 23 Ilość wyświetleń, 23
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji: 29.07.2024 r., godz. 8:15, pokój nr 4. Komisja Rewizyjna: 30.07.2024 r., godz. 8:30, Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku i Dworek Mazurski.
czytaj całość »
kliknij, aby przejść do dalszej części informacji