Powiatowy Rzecznik Konsumentów: Janusz Kłosek
tel. 87 739 18 68; pokój nr 27; rzecznik@powiat.olecko.pl
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w:
- poniedziałki w godz. 13:30-15:30,
- piątki w godz. 7:30-15:30.
Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy między innymi:
- zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
- składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
- występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
- wytaczanie powództwa na rzecz konsumentów i wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów;
- wykonywanie innych zadań w zakresie ochrony interesów konsumentów określonych przepisami prawa.